Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Utbud i Sverige.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 38025" data-attributes="member: 28391"><p>Jag är intresserad av att veta vad ni har för åsikter kring utbudet av snowboards i Sverige. Personligen tycker jag att det suger. Är det så eller är det bara jag som tycker detta. När man är i Norge, t.ex Hemsedal, ser man bra mycket fler olika märken än man gör i t.ex Åre. </p><p></p><p>Om ni håller med mig: Vad beror detta på? Är marknaden för klen, är snowboardåkare okunniga, är snowboardhandlare okunniga? </p><p></p><p>Om ni inte håller med mig: Var finns utbudet som inte är de stora drakarna, Burton, Forum, Salomon, Nitro, Ride, Extrem osv, eller något mindre märke som råkar vara lite hypat för tillfället?</p><p></p><p>Jag har inga bra svar men jag är väldigt intresserad av vad ni har för åsikter om detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 38025, member: 28391"] Jag är intresserad av att veta vad ni har för åsikter kring utbudet av snowboards i Sverige. Personligen tycker jag att det suger. Är det så eller är det bara jag som tycker detta. När man är i Norge, t.ex Hemsedal, ser man bra mycket fler olika märken än man gör i t.ex Åre. Om ni håller med mig: Vad beror detta på? Är marknaden för klen, är snowboardåkare okunniga, är snowboardhandlare okunniga? Om ni inte håller med mig: Var finns utbudet som inte är de stora drakarna, Burton, Forum, Salomon, Nitro, Ride, Extrem osv, eller något mindre märke som råkar vara lite hypat för tillfället? Jag har inga bra svar men jag är väldigt intresserad av vad ni har för åsikter om detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Utbud i Sverige.
Tillbaka
Topp