Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Utbyggnad av liftsystemen i världen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1335549" data-attributes="member: 190745"><p>Jag bor i Norge och var aktiv cyklist när reglerna blev aktuella så jag vet en del om dem och diskussionen runt dem. Många cyklister var i mot och det är också fortfarande väldigt många som inte cyklar som inte vill ha cyklar i skogen eller på fjället. </p><p></p><p>Ja, det blev godkänt men det är fortfarande förbjudet i de flesta nationalparker.</p><p></p><p>Ja, det har blivit fler som cykler el-cykel i skogen och på fjället men antalet är väldigt mycket mindre än folk som går. </p><p></p><p>Det finns säkert något ställe där man hyr ut el-cyklar på det sättet du ser för dig men jag har inte sätt det och jag har ingen tro på att det är en stor marknad hittills. Det jag har sätt har också en hel del special lagade stigar. </p><p></p><p>Det är ända en stor fördel om det finns bra och tillräckligt enkla stigar och grusvägar i ett område om man ska hyra ut el-cyklar och det finns det oftast inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1335549, member: 190745"] Jag bor i Norge och var aktiv cyklist när reglerna blev aktuella så jag vet en del om dem och diskussionen runt dem. Många cyklister var i mot och det är också fortfarande väldigt många som inte cyklar som inte vill ha cyklar i skogen eller på fjället. Ja, det blev godkänt men det är fortfarande förbjudet i de flesta nationalparker. Ja, det har blivit fler som cykler el-cykel i skogen och på fjället men antalet är väldigt mycket mindre än folk som går. Det finns säkert något ställe där man hyr ut el-cyklar på det sättet du ser för dig men jag har inte sätt det och jag har ingen tro på att det är en stor marknad hittills. Det jag har sätt har också en hel del special lagade stigar. Det är ända en stor fördel om det finns bra och tillräckligt enkla stigar och grusvägar i ett område om man ska hyra ut el-cyklar och det finns det oftast inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Utbyggnad av liftsystemen i världen
Tillbaka
Topp