Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Utbyggnad skidförrådet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 590198" data-attributes="member: 47499"><p>Jag är väl av samma storlek som dig och gick på ett par ehp 186or med HH:s på. Kan väl inte direkt beskriva hur dom känns i puder då jag har fått en försäsongsdag på kanonsnö men där funkade det faktiskt över förväntan. Eftersom att du redan har ett par pistskidor kanske du kan gå upp ytterligare i bredd, mitt val var ju tänkt mer som en gör det allt skida. </p><p></p><p>Bäst är ju iofs om du har möjlighet att testa skidorna men det blir ju krångligare när man åker telemark, tycker det är ett väldigt smalt utbud av vad man kan testa på diverse skidtest men det är ju för att åkarna är så pass underrepresenterade haha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 590198, member: 47499"] Jag är väl av samma storlek som dig och gick på ett par ehp 186or med HH:s på. Kan väl inte direkt beskriva hur dom känns i puder då jag har fått en försäsongsdag på kanonsnö men där funkade det faktiskt över förväntan. Eftersom att du redan har ett par pistskidor kanske du kan gå upp ytterligare i bredd, mitt val var ju tänkt mer som en gör det allt skida. Bäst är ju iofs om du har möjlighet att testa skidorna men det blir ju krångligare när man åker telemark, tycker det är ett väldigt smalt utbud av vad man kan testa på diverse skidtest men det är ju för att åkarna är så pass underrepresenterade haha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Utbyggnad skidförrådet
Tillbaka
Topp