Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Utbyggnad skidförrådet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emull" data-source="post: 590835" data-attributes="member: 100127"><p>Nu har jag sökt runt en hel del och fastnad för Armada JJ. Fått grymt bra kritik, och verkar passa mig, och alla andra typ. Inte helt sjukt dyr heller så. </p><p></p><p>Men då är frågan vad för bindning bör jag slänga på? Jag har ett par Scarpa t2 som jag trivs grymt bra i, och hade hoppats på att ha kvar. Men blir dom för låga, och kommer inte orka stå på nog tro?</p><p>Dom utlösande bindningar verkar ha kommit långt, och för att spara knän som är tanken, borde jag kanske satsa på något sånt tänker jag. </p><p></p><p>Är det någon som har erfarenhet? Om inte utlösningsbara bindningar, vad borde man slå till på då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emull, post: 590835, member: 100127"] Nu har jag sökt runt en hel del och fastnad för Armada JJ. Fått grymt bra kritik, och verkar passa mig, och alla andra typ. Inte helt sjukt dyr heller så. Men då är frågan vad för bindning bör jag slänga på? Jag har ett par Scarpa t2 som jag trivs grymt bra i, och hade hoppats på att ha kvar. Men blir dom för låga, och kommer inte orka stå på nog tro? Dom utlösande bindningar verkar ha kommit långt, och för att spara knän som är tanken, borde jag kanske satsa på något sånt tänker jag. Är det någon som har erfarenhet? Om inte utlösningsbara bindningar, vad borde man slå till på då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Utbyggnad skidförrådet
Tillbaka
Topp