Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ute efter carving-skidor, hjälp önskas
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frame75" data-source="post: 282103" data-attributes="member: 60222"><p>Hej, jag uppfattar mig själv ungefär som dig som en medelplus åkare åker mest i pist men som om tillfälle tar en sväng i puder. Jag vill instämma i Torparn att det inte är dumt att välja en skida som funkar när backen är lite sliten. Mitt råd är att titta på en skida med lite bredare midja, runt 80, och gå gärna upp lite i längd, ca. 180. Jag hade turen att hitta ett par Rossingol B2 på rea förra året efter att ha testat dem en helg. Jag är helnöjd med dem, de går igenom snömodd, helt ok isgrepp och funkar i puder.</p><p></p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frame75, post: 282103, member: 60222"] Hej, jag uppfattar mig själv ungefär som dig som en medelplus åkare åker mest i pist men som om tillfälle tar en sväng i puder. Jag vill instämma i Torparn att det inte är dumt att välja en skida som funkar när backen är lite sliten. Mitt råd är att titta på en skida med lite bredare midja, runt 80, och gå gärna upp lite i längd, ca. 180. Jag hade turen att hitta ett par Rossingol B2 på rea förra året efter att ha testat dem en helg. Jag är helnöjd med dem, de går igenom snömodd, helt ok isgrepp och funkar i puder. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ute efter carving-skidor, hjälp önskas
Tillbaka
Topp