Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utförsäljning/kampanj på skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zusgazah" data-source="post: 849157" data-attributes="member: 120214"><p>Jag brukar inte köpa skidor särskilt ofta och det är absolut inte viktigt för mig att ha årets modell. Nu börjar det dock bli dags att byta upp sig och jag har blivit ganska sugen på K2 AMP Charger: <a href="http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/1700" target="_blank">http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/1700</a></p><p></p><p>Det jag undrar är om en butik som t.ex. Conrad brukar ha utförsäljningar av sina skidor när säsongen tar slut. Eftersom jag är en snål jävel känns det ganska onödigt att lägga 6 kkr på ett par skidor om de sen går att köpa med 50 % reducerat pris några månader senare<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Vad tror ni är rimligt pris på Charger-skidorna efter säsongen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zusgazah, post: 849157, member: 120214"] Jag brukar inte köpa skidor särskilt ofta och det är absolut inte viktigt för mig att ha årets modell. Nu börjar det dock bli dags att byta upp sig och jag har blivit ganska sugen på K2 AMP Charger: [URL]http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/1700[/URL] Det jag undrar är om en butik som t.ex. Conrad brukar ha utförsäljningar av sina skidor när säsongen tar slut. Eftersom jag är en snål jävel känns det ganska onödigt att lägga 6 kkr på ett par skidor om de sen går att köpa med 50 % reducerat pris några månader senare;) Vad tror ni är rimligt pris på Charger-skidorna efter säsongen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utförsäljning/kampanj på skidor
Tillbaka
Topp