Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Utklädnad till studentskiva?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bridgerider666" data-source="post: 875284" data-attributes="member: 118091"><p>Goddagens mina ärade freeridekollegor!</p><p>Tiden är kommen då jag ska ha studentskiva den 18 maj som är om en knapp månad. Orsaken till denna forumtråd är att jag har lika dålig fantasi som en slalomåkare i hoppbacken och nu söker jag hjälp från alla medlemmar här på freeride för att komma på vad jag ska vara utklädd som. Jag har läst många trådar här på freeride och vet att ni har grymt bra fantasi. </p><p></p><p>Temat för denna skiva är "allt på b" så det bör finnas mycket inom detta ämne. Alla förslag uppskattas oavsett hur konstiga de är, pengar är inga problem. Så nu ligger mitt sista hopp på er kära människor, snälla gör mig inte besviken..</p><p></p><p>Mvh</p><p>fantasilös grabb</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bridgerider666, post: 875284, member: 118091"] Goddagens mina ärade freeridekollegor! Tiden är kommen då jag ska ha studentskiva den 18 maj som är om en knapp månad. Orsaken till denna forumtråd är att jag har lika dålig fantasi som en slalomåkare i hoppbacken och nu söker jag hjälp från alla medlemmar här på freeride för att komma på vad jag ska vara utklädd som. Jag har läst många trådar här på freeride och vet att ni har grymt bra fantasi. Temat för denna skiva är "allt på b" så det bör finnas mycket inom detta ämne. Alla förslag uppskattas oavsett hur konstiga de är, pengar är inga problem. Så nu ligger mitt sista hopp på er kära människor, snälla gör mig inte besviken.. Mvh fantasilös grabb [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Utklädnad till studentskiva?
Tillbaka
Topp