Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlåtanden från säsongens skidtestarhelger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhatFred" data-source="post: 505013" data-attributes="member: 9336"><p>Puh! Köttigt var ordet! </p><p>Som vanligt bland det bästa man kan läsa på FR - omdömesgillt, neutralt, personligt och alltid påpekande att alla plank inte är i sitt rätta element.</p><p>Perfekt med samlade åsikter från fler åkare också.</p><p></p><p>Angående Jah love: jag antar att bindningen var rakmonterad mitt på (i sidled). Skulle en duck stance kunnat hjälpa? Eller bleve det för mycket tå/häl-stående? Och rakmontering vid innerkant skulle väl bara funka för farbröder som jag, som inte piskat ur all old school dalskidestående ur kroppen...</p><p></p><p>Kul att läsa att pojkarna här hemmavid lyckats så bra med sina "gammaldags nyheter" som det verkade i förväg.</p><p></p><p>Mattis-J har ju en klar poäng om något jag inte reflekterat över särskilt. Pistskidors egenskaper offpist kommenteras ju betydligt mindre än fetingar i pist. Det har ju inget med försäsongstest att göra, eftersom snön är som den är, men som allmän tanke har han ju helt rätt.</p><p></p><p>Och jag tror mer och mer på Watea för mig....</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>HAHAHAHA!!! En som är mer klartänkt än jag, tur inte chefen är här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhatFred, post: 505013, member: 9336"] Puh! Köttigt var ordet! Som vanligt bland det bästa man kan läsa på FR - omdömesgillt, neutralt, personligt och alltid påpekande att alla plank inte är i sitt rätta element. Perfekt med samlade åsikter från fler åkare också. Angående Jah love: jag antar att bindningen var rakmonterad mitt på (i sidled). Skulle en duck stance kunnat hjälpa? Eller bleve det för mycket tå/häl-stående? Och rakmontering vid innerkant skulle väl bara funka för farbröder som jag, som inte piskat ur all old school dalskidestående ur kroppen... Kul att läsa att pojkarna här hemmavid lyckats så bra med sina "gammaldags nyheter" som det verkade i förväg. Mattis-J har ju en klar poäng om något jag inte reflekterat över särskilt. Pistskidors egenskaper offpist kommenteras ju betydligt mindre än fetingar i pist. Det har ju inget med försäsongstest att göra, eftersom snön är som den är, men som allmän tanke har han ju helt rätt. Och jag tror mer och mer på Watea för mig.... HAHAHAHA!!! En som är mer klartänkt än jag, tur inte chefen är här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlåtanden från säsongens skidtestarhelger
Tillbaka
Topp