Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlåtanden från säsongens skidtestarhelger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 513421" data-attributes="member: 47005"><p>Jag hade helt missat denna tråd!</p><p></p><p>Riktigt sköna recensioner grabbarna bjuder på. Känns fräscht i jämförelse med många andra inlägg som mest har handlat om hur många nya modeller man får testa innan alla andra. Fattar inte hur MnO orkar??? Freeride´s seriösaste medlem levererar sida efter sida om skidåkningens kvantmekanik och "hur man monterar bindningar". Jag hajjar inte hur han pallar men gillar läsningen och tycker helt klart han är en av dom som bidrar till att höja kvaliteten på detta forum. Ett stort tack också till de andra grabbarna...</p><p></p><p>Själv tycker jag det är grymt att ni tog med Big Kahuna´n! Även om det först kan uppfattas som nörderi så känns faktiskt jämförelsen högst relevant. Nu när jag läst den så förundras jag över att inte fler gått i samma spår och dammat av sina äldre skidor för att faktiskt se skillnaden mer än på papperet. Riktigt kul initiativ!</p><p></p><p>Ni kanske skulle satsa på en egen blogg fylld av recensioner och prylnörderi? Jag skulle i alla fall läsa den!</p><p></p><p>Thanx</p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 513421, member: 47005"] Jag hade helt missat denna tråd! Riktigt sköna recensioner grabbarna bjuder på. Känns fräscht i jämförelse med många andra inlägg som mest har handlat om hur många nya modeller man får testa innan alla andra. Fattar inte hur MnO orkar??? Freeride´s seriösaste medlem levererar sida efter sida om skidåkningens kvantmekanik och "hur man monterar bindningar". Jag hajjar inte hur han pallar men gillar läsningen och tycker helt klart han är en av dom som bidrar till att höja kvaliteten på detta forum. Ett stort tack också till de andra grabbarna... Själv tycker jag det är grymt att ni tog med Big Kahuna´n! Även om det först kan uppfattas som nörderi så känns faktiskt jämförelsen högst relevant. Nu när jag läst den så förundras jag över att inte fler gått i samma spår och dammat av sina äldre skidor för att faktiskt se skillnaden mer än på papperet. Riktigt kul initiativ! Ni kanske skulle satsa på en egen blogg fylld av recensioner och prylnörderi? Jag skulle i alla fall läsa den! Thanx Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlåtanden från säsongens skidtestarhelger
Tillbaka
Topp