Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlåtanden från säsongens skidtestarhelger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_S" data-source="post: 525011" data-attributes="member: 842"><p>Fantastiskt test MnO!</p><p></p><p>Jag hade förmånen att tillsammans med ett gäng andra testa Svarta och Vita Soul i Tignes v4.</p><p></p><p>Vädergudarna var med oss större delen av resan och såg till att det fanns puder i massor. Drömförhållanden för fetinglagg med andra ord.</p><p></p><p>Vad gäller de svarta skidorna så är vi helt överens.</p><p>Fantastiska skidor.</p><p>Det går inte att låta bli att ha något annat är roligt på dessa skidor, särskilt när det är knädjupt och mer än så med nyfallen lössnö.</p><p>Så kvicka men ändå stabila, så lekfulla men ändå förtroendeingivande. </p><p>Grymma helt enkelt.</p><p></p><p>Vad gäller de vita är vi nog också i stort sett överens.</p><p>Nu hade vi lite olika förutsättningar när vi testade, jag behövde inte åka något större i pist och i pist är det heller inga höjdarskidor, skidorna är nog mer till för dem som ändå bara ser pisten som en transportsträcka till nästa off-pistrepa.</p><p>Off-pist var de helt fantastiska. De är lugnare, sävligare än de svarta men vilket förtroende de inger. Inte lika kvicka som de svarta kanske men trots allt, förvånansvärt kvicka med tanke på bredd och tyngd.</p><p></p><p>Den grova, ganska tillyxade designen uppskattades av mig, och av många andra. Det syns att det här inte är någon massproduktion.</p><p></p><p>Tranåskillarna kan bygga skidor!</p><p>Massa tack till er för att vi fick möjlighet att testa skidorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_S, post: 525011, member: 842"] Fantastiskt test MnO! Jag hade förmånen att tillsammans med ett gäng andra testa Svarta och Vita Soul i Tignes v4. Vädergudarna var med oss större delen av resan och såg till att det fanns puder i massor. Drömförhållanden för fetinglagg med andra ord. Vad gäller de svarta skidorna så är vi helt överens. Fantastiska skidor. Det går inte att låta bli att ha något annat är roligt på dessa skidor, särskilt när det är knädjupt och mer än så med nyfallen lössnö. Så kvicka men ändå stabila, så lekfulla men ändå förtroendeingivande. Grymma helt enkelt. Vad gäller de vita är vi nog också i stort sett överens. Nu hade vi lite olika förutsättningar när vi testade, jag behövde inte åka något större i pist och i pist är det heller inga höjdarskidor, skidorna är nog mer till för dem som ändå bara ser pisten som en transportsträcka till nästa off-pistrepa. Off-pist var de helt fantastiska. De är lugnare, sävligare än de svarta men vilket förtroende de inger. Inte lika kvicka som de svarta kanske men trots allt, förvånansvärt kvicka med tanke på bredd och tyngd. Den grova, ganska tillyxade designen uppskattades av mig, och av många andra. Det syns att det här inte är någon massproduktion. Tranåskillarna kan bygga skidor! Massa tack till er för att vi fick möjlighet att testa skidorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlåtanden från säsongens skidtestarhelger
Tillbaka
Topp