Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlösning fungerar inte pga lågt DIN-värde?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 942537" data-attributes="member: 29415"><p>Gjorde illa knäet för någon vecka sedan. För att inte förvärra situationen skruvade jag ner mina FKS180 från 14 till 12 men nu sa en Rossignolrepresentant (på franska) till mig att utlösningen fungerar dåligt (fattade aldrig om de lösta ut för lätt eller för svårt) när man går så 'lågt' på DIN-skalan. Kan det stämma!?</p><p></p><p>Bindningen går ju mellan 8 och 18 så det är ju inte direkt så att jag är i botten på skalan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 942537, member: 29415"] Gjorde illa knäet för någon vecka sedan. För att inte förvärra situationen skruvade jag ner mina FKS180 från 14 till 12 men nu sa en Rossignolrepresentant (på franska) till mig att utlösningen fungerar dåligt (fattade aldrig om de lösta ut för lätt eller för svårt) när man går så 'lågt' på DIN-skalan. Kan det stämma!? Bindningen går ju mellan 8 och 18 så det är ju inte direkt så att jag är i botten på skalan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utlösning fungerar inte pga lågt DIN-värde?
Tillbaka
Topp