Utmaning i snödans, se hit!
För att tillbedja vädergudarna på bästa sätt drar jag igång en kampanj (Då enbart snödans inte verkar fungera), som förhoppningvis ska ge mera snö och en lite bättre värld, vilken winwin!
Jag ska åka ner till Val dísere den 26 december och snöbristen är påtaglig. Därför kommer jag via vädergudarna skänka lite gåvor för att de bättre ska hörsamma mina böner.
Det jag tänker göra är att skänka 5 kronor per centimeter snö som snölagret ökat i dalen respektive toppen fram till den 25 december klockan 12:00.
Snödjup 11/12
Dal 5 cm
Topp 30 cm
Vädergudarna har meddelat mig att de önskar att pengarna skänks till Musikhjälpen.
Jag kommer givetvis under tiden uppdatera er om storleken på min skuld till gudarna.
Fler deltagare sökes för att peppa gudarna!
Vilken är din ort och summa per centimeter?
Hoppas jag blir sjukt fattig!
Mattias
Jag ska åka ner till Val dísere den 26 december och snöbristen är påtaglig. Därför kommer jag via vädergudarna skänka lite gåvor för att de bättre ska hörsamma mina böner.
Det jag tänker göra är att skänka 5 kronor per centimeter snö som snölagret ökat i dalen respektive toppen fram till den 25 december klockan 12:00.
Snödjup 11/12
Dal 5 cm
Topp 30 cm
Vädergudarna har meddelat mig att de önskar att pengarna skänks till Musikhjälpen.
Jag kommer givetvis under tiden uppdatera er om storleken på min skuld till gudarna.
Fler deltagare sökes för att peppa gudarna!
Vilken är din ort och summa per centimeter?
Hoppas jag blir sjukt fattig!
Mattias