Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Utopitråden: Helg, högt och högsäsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R1" data-source="post: 1326020" data-attributes="member: 32346"><p>Behöver få till något med familjen då den utlovade påskresan ställdes in.</p><p>3-4 skiddagar och gärna den där smidiga transfern a la Genève- Chamonix. Men vi pratar om trixiga perioden 7 feb-7 mars där åtminstone hela Frankrike och majoriteten av övriga Europa har sina sportlov.</p><p></p><p>Jag tänker mig att satellitorter typ Les Contamines (intill Chamonix) eller Kappl (Intill Ischgl) inte är så crasy crowd. Har vi några andra hemligheter att dela?</p><p>Piståkningen behöver vara ok och gärna på skaplig höjd, men framförallt har vi inget behov av att dela upplevelsen med halva Paris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R1, post: 1326020, member: 32346"] Behöver få till något med familjen då den utlovade påskresan ställdes in. 3-4 skiddagar och gärna den där smidiga transfern a la Genève- Chamonix. Men vi pratar om trixiga perioden 7 feb-7 mars där åtminstone hela Frankrike och majoriteten av övriga Europa har sina sportlov. Jag tänker mig att satellitorter typ Les Contamines (intill Chamonix) eller Kappl (Intill Ischgl) inte är så crasy crowd. Har vi några andra hemligheter att dela? Piståkningen behöver vara ok och gärna på skaplig höjd, men framförallt har vi inget behov av att dela upplevelsen med halva Paris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Utopitråden: Helg, högt och högsäsong
Tillbaka
Topp