Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utrustning för att valla slalomskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 998857" data-attributes="member: 29415"><p>Behövs det? Jag brukar bara lägga skidora upp-och-ner, droppa på valla och stryka ut den (det är bra med något slags gummiband för att hålla skidbromsarna på plats).</p><p></p><p>Skrapa av vallan har jag aldrig förstått poängen med, det går väl bort på första åket och ska man inte göra det åket på tid så spelar det väl ingen roll. Men om man insisterar kan man väl bara ställa skidan mot en vägg och dra neråt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 998857, member: 29415"] Behövs det? Jag brukar bara lägga skidora upp-och-ner, droppa på valla och stryka ut den (det är bra med något slags gummiband för att hålla skidbromsarna på plats). Skrapa av vallan har jag aldrig förstått poängen med, det går väl bort på första åket och ska man inte göra det åket på tid så spelar det väl ingen roll. Men om man insisterar kan man väl bara ställa skidan mot en vägg och dra neråt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utrustning för att valla slalomskidor
Tillbaka
Topp