Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utrustning för barn för att lära sig åka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikasp" data-source="post: 1200904" data-attributes="member: 102955"><p>Världens trådlyft. Jag halkade och har ont i ryggen sen ett år och och det är/var en jävla pina att åka skridskor med våra två små på 3 och 4 år. Funderar nu på sele mest för att kanske kunna åka någon transportsträcka utan risk att någon försvinner ut i skogen och att jag blir helt jäkla ledbruten. De är helt gröna på slalom men jag är annars god åkare och kompisen skidlärare. Någon som har något positivt att säga om sele för att orka med en vecka i pisten eller bara att bita ihop och käka Voltaren?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikasp, post: 1200904, member: 102955"] Världens trådlyft. Jag halkade och har ont i ryggen sen ett år och och det är/var en jävla pina att åka skridskor med våra två små på 3 och 4 år. Funderar nu på sele mest för att kanske kunna åka någon transportsträcka utan risk att någon försvinner ut i skogen och att jag blir helt jäkla ledbruten. De är helt gröna på slalom men jag är annars god åkare och kompisen skidlärare. Någon som har något positivt att säga om sele för att orka med en vecka i pisten eller bara att bita ihop och käka Voltaren? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utrustning för barn för att lära sig åka
Tillbaka
Topp