Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utrustning för vallning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Max_Faktor" data-source="post: 939447" data-attributes="member: 115383"><p>Hej</p><p></p><p>Jag är vallningsfetischist. Inget är så trist som att sparka sig fram på bräda. Skillnaden mellan bra vallat och inte är enorm!</p><p></p><p>1, Valla nöts, att lämna in till butik en eller ett par gånger per säsong är inget alternativ för mig.</p><p>2, det fastnar mycket smuts på belaget. Det måste bort innan nya vallan ska på. Köp valla- väck eller dylikt.</p><p>3, Efter sicklingen använder jag en grov fibertex duk. Finish med nylonborste tycker jag bara behövs på längdskidor. </p><p></p><p><a href="http://www.skiwax.ca/tools/sg_fibertex.jpg" target="_blank">Fibertex bild. Finns billigt bland städsaker eller dyrt på sportaffären</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Max_Faktor, post: 939447, member: 115383"] Hej Jag är vallningsfetischist. Inget är så trist som att sparka sig fram på bräda. Skillnaden mellan bra vallat och inte är enorm! 1, Valla nöts, att lämna in till butik en eller ett par gånger per säsong är inget alternativ för mig. 2, det fastnar mycket smuts på belaget. Det måste bort innan nya vallan ska på. Köp valla- väck eller dylikt. 3, Efter sicklingen använder jag en grov fibertex duk. Finish med nylonborste tycker jag bara behövs på längdskidor. [url=http://www.skiwax.ca/tools/sg_fibertex.jpg]Fibertex bild. Finns billigt bland städsaker eller dyrt på sportaffären[/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utrustning för vallning.
Tillbaka
Topp