Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Utrustning inför säsong i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 465303" data-attributes="member: 33485"><p>Calle och Matrix nu har ni fel.. utbildning och lavinkitet är viktigt, men jag skulle vilja påstå att sunt förnuft är desto viktigare, utan detta kommer ju knappast utbildningen/utrustningen till sin rätt (den senare hoppas jag aldrig kommer till sin rätt dock). Sunt förnuft kommer ju oftast i samband med alkohol så ta med rikligt med pengar till stroh80 så lär ni klara er bra</p><p></p><p>Om ni åker ner utan utrustning så lär ni få slänga till lite mer där.. Går alltid sönder prylar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 465303, member: 33485"] Calle och Matrix nu har ni fel.. utbildning och lavinkitet är viktigt, men jag skulle vilja påstå att sunt förnuft är desto viktigare, utan detta kommer ju knappast utbildningen/utrustningen till sin rätt (den senare hoppas jag aldrig kommer till sin rätt dock). Sunt förnuft kommer ju oftast i samband med alkohol så ta med rikligt med pengar till stroh80 så lär ni klara er bra Om ni åker ner utan utrustning så lär ni få slänga till lite mer där.. Går alltid sönder prylar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Utrustning inför säsong i alperna
Tillbaka
Topp