Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Utrustning o bil till valdisere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 26289" data-attributes="member: 14991"><p>Om du skall åka ner till alperna krävs det en heldel ork för det är inte kul och köra på autobahn länge...</p><p>Kolla så att allt sitter fast....kompisen tappade avgassystemet efter 200mil=JOBBIGT som tur var så va vi frame efter 7mil efter det.</p><p>Kör bara i en pålitlig bil! Det är inte kul och få stop mitt i tyskland.</p><p>Samma kompis motor började bludra väldigt och gick inte riktigt så var det bensin filtret som var igensatt!</p><p>Du kan ju tänka dig detta!</p><p>Vi var lite smått skadade när vi åkte ner med denna bilen då den halvåret innan inte gått mer än 50mil i taget mellan olika tillbud.</p><p>Detta va en BMW 318iS -89</p><p>Hoppas jag inte skrämde dig nu....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 26289, member: 14991"] Om du skall åka ner till alperna krävs det en heldel ork för det är inte kul och köra på autobahn länge... Kolla så att allt sitter fast....kompisen tappade avgassystemet efter 200mil=JOBBIGT som tur var så va vi frame efter 7mil efter det. Kör bara i en pålitlig bil! Det är inte kul och få stop mitt i tyskland. Samma kompis motor började bludra väldigt och gick inte riktigt så var det bensin filtret som var igensatt! Du kan ju tänka dig detta! Vi var lite smått skadade när vi åkte ner med denna bilen då den halvåret innan inte gått mer än 50mil i taget mellan olika tillbud. Detta va en BMW 318iS -89 Hoppas jag inte skrämde dig nu.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Utrustning o bil till valdisere
Tillbaka
Topp