Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utrustning UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stefans" data-source="post: 997727" data-attributes="member: 94366"><p>I Tignes var det i år S3 eller den mer traditionerliga och stabilare E98 som erbjöds offpistgruppen (det är alltid Rossignol med UCPA då dom har ett samarbete). Provkörde E98 en halvdag och den är en ganska väldämpad och stabil sak (förutsägbar men kanske lite tråkig) med lätt tiprocker som fungerar fint i uppkört före.</p><p>Dom är dock rejält tunga fast det märks ju mest bara när man bär på dom.</p><p>Mitt ex hade VÄLDIGT slöa stålkanter så får ni inget fäste så säg till så ni får dom slipad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stefans, post: 997727, member: 94366"] I Tignes var det i år S3 eller den mer traditionerliga och stabilare E98 som erbjöds offpistgruppen (det är alltid Rossignol med UCPA då dom har ett samarbete). Provkörde E98 en halvdag och den är en ganska väldämpad och stabil sak (förutsägbar men kanske lite tråkig) med lätt tiprocker som fungerar fint i uppkört före. Dom är dock rejält tunga fast det märks ju mest bara när man bär på dom. Mitt ex hade VÄLDIGT slöa stålkanter så får ni inget fäste så säg till så ni får dom slipad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Utrustning UCPA
Tillbaka
Topp