Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 3571" data-attributes="member: 10565"><p>Körde både på pitbull II och chili bindningarna förra sesongen.</p><p>Chilibindningarna är riktigt stabila och bra och jag kan rekomendera dem starkt. Problemet som riva hade med att kablarna nöttes av är nu helt borta. Jag kan inte se någon nötning efter tre månaders åkning.</p><p>Däremot pitbullbindningarna har alldeles för svag fjäder och om man spänner den riktigt hår är det ett helvete att få på sig bindningen.</p><p>Dom löser ut alldeles för lätt och ibland kan även metallbygeln lossa, vilket inte är så bra om den gör det i puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 3571, member: 10565"] Körde både på pitbull II och chili bindningarna förra sesongen. Chilibindningarna är riktigt stabila och bra och jag kan rekomendera dem starkt. Problemet som riva hade med att kablarna nöttes av är nu helt borta. Jag kan inte se någon nötning efter tre månaders åkning. Däremot pitbullbindningarna har alldeles för svag fjäder och om man spänner den riktigt hår är det ett helvete att få på sig bindningen. Dom löser ut alldeles för lätt och ibland kan även metallbygeln lossa, vilket inte är så bra om den gör det i puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Utrustning
Tillbaka
Topp