utrymme i Heli Pro 20 L?

utrymme i Heli Pro 20 L?
Inför den kommande säsongen så har jag tänkt att införskaffa mig en ryggsäck. Har kollat lite på Da Kine's Heli Pro 20 L. I ryggsäcken ska först och främst en spade, Black Diamond Deploy 3 eller 7, samt en sond packas. Undrar sedan om jag kommer att få plats med lite ombyte, samt en dSLR (Olympus Evolt E-500) med ett 17 - 45 mm objektiv alternativt ett 40 - 150 mm objektiv? Helst vill jag ju få med båda objektiven.

Någon som kan säga något om denna ryggsäck och dess utrymme genom erfarenhet? Tacksam för svar.

utrymme i Heli Pro 20 L?
Jag har förra årets model å det borde ju va ungefär samma, det får nog plats, den känns större en 20l, annars får du väll gå till butiken med alla prylar o prova.
Lycka till.

utrymme i Heli Pro 20 L?
Själv har jag, förutom spade och sond, mat för dagen, 3 l camelback, 1 extra ombyte (tröja lager 1 och 2, vantar, mössa), dv-kamera (ibland) och har ändå plats för ett sexpack plus kanske lite mer

utrymme i Heli Pro 20 L?
Ett tips är ju att du kollar med någon som har en väska på 20L å kollar hur mycke man får plats med..:P

utrymme i Heli Pro 20 L?
Spade, sond, lunchbaguette samt fleecetröja har jag i min och får plats med lite annat smått också. Blir dock ganska ihoptryckt...

utrymme i Heli Pro 20 L?
tack för alla svaren. nOm1z: tyvärr så känner jag ingen som har en heli pro, samt att det å ena sidan känns jävligt tattigt att glida in i en affär där jag ändå inte ska köpa den, fast å andra sidan så behöver jag ju det... i-landsproblem?

Tillbaka
Topp