Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Utvalda Bilder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasmusericson" data-source="post: 411536" data-attributes="member: 64141"><p>Hejsan, har ni också märkt att de är nått nytt när man lägger upp bilder?</p><p>Om jag förstår det rätt så går det att ladda upp 25 bilder nu istället för 10. Utvalda bilder räknas inte.</p><p></p><p>Men men, nyss började jag lägga upp lite bilder och såg med en gång att det stog "godkänd" vilket de inte gjort för. då har de brukat stått "väntar på att bli godkänd" eller att dem blir utvald.. Men nu värkar det inte som det går att få utvalda bilder? </p><p>är det såhär för er också eller äre nå konstig för mig? en förklaring om va som händer tack!</p><p></p><p>rasmus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasmusericson, post: 411536, member: 64141"] Hejsan, har ni också märkt att de är nått nytt när man lägger upp bilder? Om jag förstår det rätt så går det att ladda upp 25 bilder nu istället för 10. Utvalda bilder räknas inte. Men men, nyss började jag lägga upp lite bilder och såg med en gång att det stog "godkänd" vilket de inte gjort för. då har de brukat stått "väntar på att bli godkänd" eller att dem blir utvald.. Men nu värkar det inte som det går att få utvalda bilder? är det såhär för er också eller äre nå konstig för mig? en förklaring om va som händer tack! rasmus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Utvalda Bilder?
Tillbaka
Topp