Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Utvalda Bilder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 44206" data-source="post: 417182"><p>Jag tycker det gamla systemet verkar mycket vettigare.</p><p>Det är inte ens värt att lägga upp bilder på freeride längre, lika bra att gå till foto inriktade sidor direkt.</p><p>Nu har samma bild legat på framsidan förlänge för bilden är inte ens vad jag skulle kalla en förstaside bild.</p><p>Visst kan den ligga där nån dag men nu, hur många veckor har den legat där?</p><p>Jag tycker synd om folk som anstränger sig och lägger upp bilderna just nu och inte ens nån får en chans att titta på dom.</p><p>Freeride har 60 000+ medlemmar, man kan inte sitta och titta igenom alla bilder som alla lägger upp för att eventuellt hitta den där bilden man gillar och vill ge beröm för.</p><p>Det är mycket jobb för en person visst, men jag tror inte folk har något emot att vänta lite på att få sin bild godkänd.</p><p>Även omni inte går tillbaka till det gamla systemet så se till att det iaf händer nåt på den utvalda bilder fronten.</p><p>Nu blir jag bara less när jag ser bilden somligger på framsidan för så bra är den inte.</p><p>Jag tänker inte sitta och klaga på bilden för fota är svårt men jag tror iallafall att det finns 10st nya bilder som skulle platsa på framsidan bättre än den nuvarande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 44206, post: 417182"] Jag tycker det gamla systemet verkar mycket vettigare. Det är inte ens värt att lägga upp bilder på freeride längre, lika bra att gå till foto inriktade sidor direkt. Nu har samma bild legat på framsidan förlänge för bilden är inte ens vad jag skulle kalla en förstaside bild. Visst kan den ligga där nån dag men nu, hur många veckor har den legat där? Jag tycker synd om folk som anstränger sig och lägger upp bilderna just nu och inte ens nån får en chans att titta på dom. Freeride har 60 000+ medlemmar, man kan inte sitta och titta igenom alla bilder som alla lägger upp för att eventuellt hitta den där bilden man gillar och vill ge beröm för. Det är mycket jobb för en person visst, men jag tror inte folk har något emot att vänta lite på att få sin bild godkänd. Även omni inte går tillbaka till det gamla systemet så se till att det iaf händer nåt på den utvalda bilder fronten. Nu blir jag bara less när jag ser bilden somligger på framsidan för så bra är den inte. Jag tänker inte sitta och klaga på bilden för fota är svårt men jag tror iallafall att det finns 10st nya bilder som skulle platsa på framsidan bättre än den nuvarande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Utvalda Bilder?
Tillbaka
Topp