Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Utvalda bilder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 457457" data-attributes="member: 11393"><p>Det jag menar är att ... säljer biltema skidor nu också!!! Nästa gång jag kommer till Sverige så måste jag genast till min favoritbutik i botkyrka (som igentligen borde heta något i stil med hot rod) och införskaffa ett par. </p><p>Men som jag förstår det så drivs Freeride som ett företag och då duger inte vad som helst för att locka kunder. Vad tror du ser folk vill se? En fet bild med ett par pip ränsare eller en bild med skiis från hot rod. </p><p></p><p> Jag vet vilken bild jag skulle välja. </p><p></p><p> P//</p><p></p><p>Förövrigt så har Felix en sjukt skön hoj..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 457457, member: 11393"] Det jag menar är att ... säljer biltema skidor nu också!!! Nästa gång jag kommer till Sverige så måste jag genast till min favoritbutik i botkyrka (som igentligen borde heta något i stil med hot rod) och införskaffa ett par. Men som jag förstår det så drivs Freeride som ett företag och då duger inte vad som helst för att locka kunder. Vad tror du ser folk vill se? En fet bild med ett par pip ränsare eller en bild med skiis från hot rod. Jag vet vilken bild jag skulle välja. P// Förövrigt så har Felix en sjukt skön hoj.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Utvalda bilder
Tillbaka
Topp