Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Utvecklas man bra med Silencer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 600762" data-attributes="member: 58560"><p>Skulle jag skrivit 190 så skulle du väl klankat på det också ... </p><p></p><p>Inget av dina senaste 6 utspammade inlägg har ju varit till någon nytta direkt så får väl se det som rent spam för att få upp inläggsräknaren ... :/</p><p></p><p>Eftersom denna killen är nybörjare i park så kanske han tänker att han vill ha ett par kortare skidor för att det ska vara lättare att snurra osv, och då kanske han tycker det känns bättre att köpa 166 istället för 177... Därför skrev jag att dom inte känns för långa iom att han nu inte åkt något tidigare.</p><p></p><p></p><p>Har ni läst vad han skrivit här så kan jag ju bara skaka på huvudet åt er...</p><p></p><p>Att ens rekomendera begagnat när han kan få det priset på nya är bara dumt!</p><p></p><p>Det finns så mycket som avgör att en begagnad affär blir bra.</p><p></p><p>När han väl har hittat ett par begagnade skidor som passar hans åkstil så måste bindningen vara duglig samt rättmonterad för att slippa extra utgifter. Då ska skicket på stålkanterna, belaget och bindningarnas vara dugliga och när väl allt är rätt så ska frakten räknas in</p><p></p><p>Sen ska säljaren vara seriös och köparen måste veta vad den letar efter.</p><p></p><p></p><p>När det första man ser när man kollar köp&sälj är detta så blir man ju rädd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 600762, member: 58560"] Skulle jag skrivit 190 så skulle du väl klankat på det också ... Inget av dina senaste 6 utspammade inlägg har ju varit till någon nytta direkt så får väl se det som rent spam för att få upp inläggsräknaren ... :/ Eftersom denna killen är nybörjare i park så kanske han tänker att han vill ha ett par kortare skidor för att det ska vara lättare att snurra osv, och då kanske han tycker det känns bättre att köpa 166 istället för 177... Därför skrev jag att dom inte känns för långa iom att han nu inte åkt något tidigare. Har ni läst vad han skrivit här så kan jag ju bara skaka på huvudet åt er... Att ens rekomendera begagnat när han kan få det priset på nya är bara dumt! Det finns så mycket som avgör att en begagnad affär blir bra. När han väl har hittat ett par begagnade skidor som passar hans åkstil så måste bindningen vara duglig samt rättmonterad för att slippa extra utgifter. Då ska skicket på stålkanterna, belaget och bindningarnas vara dugliga och när väl allt är rätt så ska frakten räknas in Sen ska säljaren vara seriös och köparen måste veta vad den letar efter. När det första man ser när man kollar köp&sälj är detta så blir man ju rädd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Utvecklas man bra med Silencer?
Tillbaka
Topp