Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
V-Explosive kontra DP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 53509" data-attributes="member: 36230"><p>Inget snack om saken... jag har ett par av både modellerna... stöclin är ca. 100ggr. bättre på allt utom tajt skogsåkning....</p><p> </p><p> DP är bäst av alla fetingar på pist.. de bästa pistskidor jag nånsin haft... totalt isgrepp oavsett vilken hockeyplan du åker på... kör sönder upp till en meters pucklar. funkar över hela berget och blir i princip inte slagen på nåt område... kan vara lite jobbigt i snår skogteräng, men går jätte bra bara man har kraften nog.. assjobbigas att åka i skogen med. Åk in dig med dem och du kommer uppleva en ny dimmesion... kommer aldrig bli ifrånåkt på nån typ av underlag...DP är ett par störtlopp lagg som är ombyggd för den djupare snön... Skulle kunna avverka träd när man kör in i dem bara dina ben håller.</p><p></p><p>Explosive: funkar inte i pist är dålig i öppna ytor när det går undan... är livlös och allmäbnt tråkig.. jag åker bara med dem på förssäsongen innan hörzon öppnat till skogsåkning och små rännor.. lätta och kasta runt på en femöring... jag andvänder dom till biltolkning på asfalt och stadkörning och försäsong och eftersäsong när snölagret börjar ta slut.... </p><p>köp DP... den finns lite överallt.</p><p>Explosive finns även på Naturkompaniet i Östersund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 53509, member: 36230"] Inget snack om saken... jag har ett par av både modellerna... stöclin är ca. 100ggr. bättre på allt utom tajt skogsåkning.... DP är bäst av alla fetingar på pist.. de bästa pistskidor jag nånsin haft... totalt isgrepp oavsett vilken hockeyplan du åker på... kör sönder upp till en meters pucklar. funkar över hela berget och blir i princip inte slagen på nåt område... kan vara lite jobbigt i snår skogteräng, men går jätte bra bara man har kraften nog.. assjobbigas att åka i skogen med. Åk in dig med dem och du kommer uppleva en ny dimmesion... kommer aldrig bli ifrånåkt på nån typ av underlag...DP är ett par störtlopp lagg som är ombyggd för den djupare snön... Skulle kunna avverka träd när man kör in i dem bara dina ben håller. Explosive: funkar inte i pist är dålig i öppna ytor när det går undan... är livlös och allmäbnt tråkig.. jag åker bara med dem på förssäsongen innan hörzon öppnat till skogsåkning och små rännor.. lätta och kasta runt på en femöring... jag andvänder dom till biltolkning på asfalt och stadkörning och försäsong och eftersäsong när snölagret börjar ta slut.... köp DP... den finns lite överallt. Explosive finns även på Naturkompaniet i Östersund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
V-Explosive kontra DP
Tillbaka
Topp