Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
va fan hände med årets skidfilmer :S
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aepe" data-source="post: 480673" data-attributes="member: 73788"><p>har inte hunnit sett alla årets än. Men hittils tycker jag att </p><p>• claim håller måttet, hade dock lite högre förväntningar. Westers och kajs delar var sevärda.</p><p>• reasons var bra åkning men mycket oskön musik förstörde.</p><p>• Journal blev jag glatt överraskad av. Inte de kändaste åkarna, men riktigt bra och varierande åkning.</p><p>• Turbo var ok. Tummen upp för editen och åkningen i alaska. I övrigt för lite "story", flöt bara på. För att hänga med på var de åkte nånstans var man tvungen att vara riktigt uppmärksam.</p><p>• Get lucky tycker jag nästan var bäst hittils. Åkningen i Norges berg är obeskrivlig. </p><p></p><p>Anagram, under the influence, slamina och such is life ligger å väntar på att bli sedda nu. Ser fram emot free radicals nya, make my day och the massives också. </p><p></p><p>Sen måste jag säga att snowboardfilmer intresserar mig inte i allmänhet, men that's it that's all kan med stor sannolikhet vara det absolut bästa jag sett inom extremsportsfilmer!</p><p></p><p>Till sist undrar jag vad som hände med jon å sammy i claim? kollat igenom extramaterialet och filmen förstås utan att träffa på dem :S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aepe, post: 480673, member: 73788"] har inte hunnit sett alla årets än. Men hittils tycker jag att • claim håller måttet, hade dock lite högre förväntningar. Westers och kajs delar var sevärda. • reasons var bra åkning men mycket oskön musik förstörde. • Journal blev jag glatt överraskad av. Inte de kändaste åkarna, men riktigt bra och varierande åkning. • Turbo var ok. Tummen upp för editen och åkningen i alaska. I övrigt för lite "story", flöt bara på. För att hänga med på var de åkte nånstans var man tvungen att vara riktigt uppmärksam. • Get lucky tycker jag nästan var bäst hittils. Åkningen i Norges berg är obeskrivlig. Anagram, under the influence, slamina och such is life ligger å väntar på att bli sedda nu. Ser fram emot free radicals nya, make my day och the massives också. Sen måste jag säga att snowboardfilmer intresserar mig inte i allmänhet, men that's it that's all kan med stor sannolikhet vara det absolut bästa jag sett inom extremsportsfilmer! Till sist undrar jag vad som hände med jon å sammy i claim? kollat igenom extramaterialet och filmen förstås utan att träffa på dem :S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
va fan hände med årets skidfilmer :S
Tillbaka
Topp