Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Va ska man köpa för skidor i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 79267" data-attributes="member: 15091"><p>De riktar sig helt enkelt till olika akare.</p><p></p><p>Public Enemy - allatar twintip - alltsa bra for hela berget, aven for pist och offpist. 80 mm i midjan.</p><p></p><p>Fujative - specifik park/pipe twintip - bast for park/pipe, funkar sakert i pist och och offpist ocksa men ar nog ingen hit dar da de som sagt har jattemjuka fram och bak for att underlatta butters och nollies. 85 mm i midjan, inte for att fa battre barighet i offpist utan for battre stabilitet pa rails.</p><p></p><p>Vad jag forstatt sa har Fujative ocksa sandwichkonstruktion som Public Enemy vilket jag tycker ar ratt pakostat. Varfor Fujative ar sa mycket billigare kan jag dock inte svara pa.</p><p></p><p>Public Enemys originalpris ar 4995, Ag salde dem for 4495 for att de fick en bra deal av K2.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 79267, member: 15091"] De riktar sig helt enkelt till olika akare. Public Enemy - allatar twintip - alltsa bra for hela berget, aven for pist och offpist. 80 mm i midjan. Fujative - specifik park/pipe twintip - bast for park/pipe, funkar sakert i pist och och offpist ocksa men ar nog ingen hit dar da de som sagt har jattemjuka fram och bak for att underlatta butters och nollies. 85 mm i midjan, inte for att fa battre barighet i offpist utan for battre stabilitet pa rails. Vad jag forstatt sa har Fujative ocksa sandwichkonstruktion som Public Enemy vilket jag tycker ar ratt pakostat. Varfor Fujative ar sa mycket billigare kan jag dock inte svara pa. Public Enemys originalpris ar 4995, Ag salde dem for 4495 for att de fick en bra deal av K2. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Va ska man köpa för skidor i vinter?
Tillbaka
Topp