Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Va skulle ni valt ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 250423"><p>Haha, försöker du driva med oss. Han undrad vad han skulle önska sig, då kan han ju likaväl fråga lite om maskinen?</p><p>Spel kostar från 99-500 kr beroende på var du köper. Rusta har just nu väldigt billiga spel till den och annars brukar jag söka på pricerunner.se för bästa priser. Skiljer sig väldigt mycket från affär till affär!</p><p>Förutom PSP´n behöver du en USB sladd som connectar PSP´n med datorn. Ett skärmskydd är bra att ha och nån liten förvaringsgrej. Brukar gå loss på 99kr för ett techpack inklusive alla saker man behöver förutom PSP´n. Sen behöver du minst 1GB minneskort där du lägger in filmer, foton, musik osv. Jag köpte ett 2GB, och korten är ganska universala så om du köper någon kamera i framtiden passar det säkert.</p><p>Sen om du har mycket pengar över kan du köpa Sony´s tv-remotegrunka för 700 kr, då får du TV direkt i apparaten. Enligt sony kunde man t,ex kolla på bolibompa i vancouver. Alltså måste den på något vis kunna sända svensk tv var du än är, ganska smart ioförsig..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 250423"] Haha, försöker du driva med oss. Han undrad vad han skulle önska sig, då kan han ju likaväl fråga lite om maskinen? Spel kostar från 99-500 kr beroende på var du köper. Rusta har just nu väldigt billiga spel till den och annars brukar jag söka på pricerunner.se för bästa priser. Skiljer sig väldigt mycket från affär till affär! Förutom PSP´n behöver du en USB sladd som connectar PSP´n med datorn. Ett skärmskydd är bra att ha och nån liten förvaringsgrej. Brukar gå loss på 99kr för ett techpack inklusive alla saker man behöver förutom PSP´n. Sen behöver du minst 1GB minneskort där du lägger in filmer, foton, musik osv. Jag köpte ett 2GB, och korten är ganska universala så om du köper någon kamera i framtiden passar det säkert. Sen om du har mycket pengar över kan du köpa Sony´s tv-remotegrunka för 700 kr, då får du TV direkt i apparaten. Enligt sony kunde man t,ex kolla på bolibompa i vancouver. Alltså måste den på något vis kunna sända svensk tv var du än är, ganska smart ioförsig.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Va skulle ni valt ?
Tillbaka
Topp