Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad åker dem på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 229000" data-attributes="member: 54206"><p>Dom "bra" freestyleåkarna kör med långa skidor för att dom tycker det är skönast. Av den enkla anledningen att det blir så mycket stabilare när dom åker fort in till hoppen och att en längre skida ger mer yta att landa på = stabilare</p><p></p><p>En lång skida ger dom den stabiliteten dom behöver vid deras STORA stordåd!</p><p></p><p>STABILITET är svaret inget annat. (Enligt mig)</p><p></p><p>//Hellberg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 229000, member: 54206"] Dom "bra" freestyleåkarna kör med långa skidor för att dom tycker det är skönast. Av den enkla anledningen att det blir så mycket stabilare när dom åker fort in till hoppen och att en längre skida ger mer yta att landa på = stabilare En lång skida ger dom den stabiliteten dom behöver vid deras STORA stordåd! STABILITET är svaret inget annat. (Enligt mig) //Hellberg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad åker dem på?
Tillbaka
Topp