Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad använder du - ProTecHjälmÄgare - för skidglasögen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 13295" data-attributes="member: 13863"><p>Om jag förstår din fråga rätt har du problem med att skidglasögonen inte sitter bra PÅ hjälmen. Dvs. de ramlar av när du så att säga sätter upp dem i pannan. På denna punkt kan jag tyvärr inte hjälpa dig.</p><p></p><p>Jag har en ProTec SnowAce som jag kombinerar med ett par Smith, Oakley eller Scott. Samtliga sluter tätt när de sitter på näsan men halkar lätt av när man sätter upp dem på hjälmen.</p><p></p><p>Jag vill minnas att jag sett skidglasögon med någon form av friktionshöjande material på insidan av bandet men kommer inte ihåg vilket märke det var...</p><p></p><p>That´s all kids! /MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 13295, member: 13863"] Om jag förstår din fråga rätt har du problem med att skidglasögonen inte sitter bra PÅ hjälmen. Dvs. de ramlar av när du så att säga sätter upp dem i pannan. På denna punkt kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Jag har en ProTec SnowAce som jag kombinerar med ett par Smith, Oakley eller Scott. Samtliga sluter tätt när de sitter på näsan men halkar lätt av när man sätter upp dem på hjälmen. Jag vill minnas att jag sett skidglasögon med någon form av friktionshöjande material på insidan av bandet men kommer inte ihåg vilket märke det var... That´s all kids! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad använder du - ProTecHjälmÄgare - för skidglasögen?
Tillbaka
Topp