Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad använder du - ProTecHjälmÄgare - för skidglasögen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Warpa" data-source="post: 13299" data-attributes="member: 7250"><p>Som vanligt så ska man gå emot strömmen! Personligen kör jag med ett par Cébé Powder. Men, det går ju inte, det sitter ju som skit, tänker ni nu. Det gör det inte alls. tricket är att man får skjuta upp hjälmen något i pannan & anpassa efter brillsen, så går det alldeles utmärkt & nej, det blir inte oskönt. Kan ju iofs vara jag som vant mig vid det oxå. Nu vet jag dock inte om det finns nån större poäng med att köpa Cébé, eftersom de har nya spegellinser, som inte alls är lika bra, för synens skull, som de gamla var. Kanske tom jag byter grejer...</p><p></p><p>Ride on!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Warpa, post: 13299, member: 7250"] Som vanligt så ska man gå emot strömmen! Personligen kör jag med ett par Cébé Powder. Men, det går ju inte, det sitter ju som skit, tänker ni nu. Det gör det inte alls. tricket är att man får skjuta upp hjälmen något i pannan & anpassa efter brillsen, så går det alldeles utmärkt & nej, det blir inte oskönt. Kan ju iofs vara jag som vant mig vid det oxå. Nu vet jag dock inte om det finns nån större poäng med att köpa Cébé, eftersom de har nya spegellinser, som inte alls är lika bra, för synens skull, som de gamla var. Kanske tom jag byter grejer... Ride on! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad använder du - ProTecHjälmÄgare - för skidglasögen?
Tillbaka
Topp