Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är bra med FR?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 235830" data-attributes="member: 38569"><p>Hej!</p><p></p><p>Min data lärare ville att jag skulle ta någon hemsida och skriva vad som var bra med den.</p><p></p><p>Självklart tog jag Freeride för det finns ingen bättre.</p><p></p><p>Men jag vill veta vad ni tycker. motivera varför ni tycker om www.freeride.se?</p><p></p><p>//Johannes</p><p></p><p>Edit: Verkar som om att det har blivit fel budskap. Vad jag menar hur ni tycker att själva sidan ser ut?design, struktur, text, m.m. inte vad den innehåller(okej det är ju en del i utseendet med men men)utan själva designen och hur lätt manövrerad sidan är?</p><p></p><p>Motivera gärna varför.</p><p></p><p>//Johannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 235830, member: 38569"] Hej! Min data lärare ville att jag skulle ta någon hemsida och skriva vad som var bra med den. Självklart tog jag Freeride för det finns ingen bättre. Men jag vill veta vad ni tycker. motivera varför ni tycker om www.freeride.se? //Johannes Edit: Verkar som om att det har blivit fel budskap. Vad jag menar hur ni tycker att själva sidan ser ut?design, struktur, text, m.m. inte vad den innehåller(okej det är ju en del i utseendet med men men)utan själva designen och hur lätt manövrerad sidan är? Motivera gärna varför. //Johannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är bra med FR?
Tillbaka
Topp