Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad är cab och går det göra på skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 275949" data-attributes="member: 58560"><p>vad jag har hört så kan man läsa hela tråden innan man skriver och sen kan man säga vad jag har läst och hört. </p><p></p><p>Fan ditt inlägg gav ju ingenting ... precis som mitt... </p><p>fast om jag skriver det jag har lärt mig i denna tråden...</p><p></p><p>cab = fakie/switch fs 360 @ skatebord och snowboard,</p><p>och används för sw unnatural inom skidåkningen men borde bannlysas rätt hårt då det inte går att snurra fs på skidor. :P</p><p></p><p>och som ALLA vet så handlar ju inte fs och bs om vilket håll man föredrar att snurra åt. antingen är det med ryggen före eller med framsidan först.. medans med skidor är det en helt annan grej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 275949, member: 58560"] vad jag har hört så kan man läsa hela tråden innan man skriver och sen kan man säga vad jag har läst och hört. Fan ditt inlägg gav ju ingenting ... precis som mitt... fast om jag skriver det jag har lärt mig i denna tråden... cab = fakie/switch fs 360 @ skatebord och snowboard, och används för sw unnatural inom skidåkningen men borde bannlysas rätt hårt då det inte går att snurra fs på skidor. :P och som ALLA vet så handlar ju inte fs och bs om vilket håll man föredrar att snurra åt. antingen är det med ryggen före eller med framsidan först.. medans med skidor är det en helt annan grej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad är cab och går det göra på skidor?
Tillbaka
Topp