Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det för fel på Cham.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 11458" data-attributes="member: 15094"><p>Nej malmros det känns inte igen!</p><p></p><p>Sen att man kanske inte blev nobbad... visst vi hade rekordeligt snöfall första natten och sen strålande sol resterande dagar men men.</p><p>Så jag öser inte beröm över Chamonix för de orsaker som du tror utan för att jag hade förbannat bra åkning när jag var där! PUNKT SLUT!!! Dessutom rockar Poco Loco bra mkt mer än McD!</p><p></p><p>Säger inte att Chamo är bäst men det är bra! Sen så är det ju en taktik att alltid vara först på berget, det är då man kan njuta vare sig det är manchester eller offpist. En tom brant i morgonsol är sjukt bra om man är ensam... Kom i tid till liften!!!</p><p></p><p>Sen kan jag hålla med Glisseur om att hysterin får en att bli lagom less...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 11458, member: 15094"] Nej malmros det känns inte igen! Sen att man kanske inte blev nobbad... visst vi hade rekordeligt snöfall första natten och sen strålande sol resterande dagar men men. Så jag öser inte beröm över Chamonix för de orsaker som du tror utan för att jag hade förbannat bra åkning när jag var där! PUNKT SLUT!!! Dessutom rockar Poco Loco bra mkt mer än McD! Säger inte att Chamo är bäst men det är bra! Sen så är det ju en taktik att alltid vara först på berget, det är då man kan njuta vare sig det är manchester eller offpist. En tom brant i morgonsol är sjukt bra om man är ensam... Kom i tid till liften!!! Sen kan jag hålla med Glisseur om att hysterin får en att bli lagom less... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det för fel på Cham.
Tillbaka
Topp