Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Figgchen" data-source="post: 88527" data-attributes="member: 44623"><p>En väldigt stor del av säsongarna ska ju dit känns det som, men vad är det egentligen som lockar? Jag spanade in en pistkarta nyss och jag kan ju inte påstå att jag tyckte att det var speciellt stort, snarare tvärtom. </p><p></p><p><a href="http://freeride.nu/img/resort/skimap/large/164.jpg" target="_blank">http://freeride.nu/img/resort/skimap/large/164.jpg</a></p><p></p><p>Med mina mått mätt det är det iaf pyttelitet :P Eller har det helt enkelt bara med flockinstinkten att göra? "Dit alla andra ska, dit ska också".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Figgchen, post: 88527, member: 44623"] En väldigt stor del av säsongarna ska ju dit känns det som, men vad är det egentligen som lockar? Jag spanade in en pistkarta nyss och jag kan ju inte påstå att jag tyckte att det var speciellt stort, snarare tvärtom. [URL]http://freeride.nu/img/resort/skimap/large/164.jpg[/URL] Med mina mått mätt det är det iaf pyttelitet :P Eller har det helt enkelt bara med flockinstinkten att göra? "Dit alla andra ska, dit ska också". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Tillbaka
Topp