Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="f98majo" data-source="post: 88533" data-attributes="member: 16535"><p>Variationen är det inget fel på, det mesta finns. Dock krävs det ofta att man tar en buss för att byta </p><p>delområde. Kan ibland vara värt det för att t.ex. ta sig till Rendl där det är nästan </p><p>folktomt och man har åkningen för sig själv (ibland manchester på eftermiddagen).</p><p>Dessutom är det en nordsida så offpist med kallsnö brukar inte vara så svårt att hitta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="f98majo, post: 88533, member: 16535"] Variationen är det inget fel på, det mesta finns. Dock krävs det ofta att man tar en buss för att byta delområde. Kan ibland vara värt det för att t.ex. ta sig till Rendl där det är nästan folktomt och man har åkningen för sig själv (ibland manchester på eftermiddagen). Dessutom är det en nordsida så offpist med kallsnö brukar inte vara så svårt att hitta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Tillbaka
Topp