Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JON4S" data-source="post: 88537" data-attributes="member: 30964"><p>Det som lockar i St.Anton är sjukt grym off-pist och bra fest. Back-countryn i St.Anton är sjuk, sick, dope, grym, kalla det vad du vill.</p><p></p><p>Din pistkart visar ju inte ens hälften av området. St.Anton är ju en av flera byar i Arlbergsystemet. Alla på samma liftkort. Byarna ligger på olika sidor om samma berg. Så det finns sjukt mycket lättillgänglig off-pist emellan. När man säger St.Anton så menar man givetvis hela skiten.</p><p></p><p>Den här länken visar lite bätter hur det ser ut. Båda kartorna..</p><p><a href="http://intermaps.feratel.com/skimaps/arlberg_ost/" target="_blank">http://intermaps.feratel.com/skimaps/arlberg_ost/</a></p><p><a href="http://intermaps.feratel.com/skimaps/arlberg/" target="_blank">http://intermaps.feratel.com/skimaps/arlberg/</a></p><p>Hämtade från www.stantonamarlberg.com</p><p></p><p>Pyttelitet? Vad är det du jämnför med? Finns många schyssta åk bara på den lilla kartan du hittat. Schöngraben, Mattun, Schindler, Backside, Zwischen, Main-platten, -wasser, rendl northface, rendl-backside blablabla.</p><p></p><p>Förutom St.Anton och Rendl(200m gång eller buss) som du ser så ingår: Stuben(pist hela vägen), Zürs och lech(når man via gratisbuss eller off-pist). Dessa ingår absolut i det man menar när man säger St.Anton. Hört rykten om att området kommer utökas med Watts-systemet den här vintern. Vet dock ej om detta är sant. Vill du slippa andra människor kan du också prova Sonnenkopf(buss).</p><p></p><p>Minus för St.Anton är parkåkningen. Den är verkligen inte imponerande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JON4S, post: 88537, member: 30964"] Det som lockar i St.Anton är sjukt grym off-pist och bra fest. Back-countryn i St.Anton är sjuk, sick, dope, grym, kalla det vad du vill. Din pistkart visar ju inte ens hälften av området. St.Anton är ju en av flera byar i Arlbergsystemet. Alla på samma liftkort. Byarna ligger på olika sidor om samma berg. Så det finns sjukt mycket lättillgänglig off-pist emellan. När man säger St.Anton så menar man givetvis hela skiten. Den här länken visar lite bätter hur det ser ut. Båda kartorna.. [URL]http://intermaps.feratel.com/skimaps/arlberg_ost/[/URL] [URL]http://intermaps.feratel.com/skimaps/arlberg/[/URL] Hämtade från www.stantonamarlberg.com Pyttelitet? Vad är det du jämnför med? Finns många schyssta åk bara på den lilla kartan du hittat. Schöngraben, Mattun, Schindler, Backside, Zwischen, Main-platten, -wasser, rendl northface, rendl-backside blablabla. Förutom St.Anton och Rendl(200m gång eller buss) som du ser så ingår: Stuben(pist hela vägen), Zürs och lech(når man via gratisbuss eller off-pist). Dessa ingår absolut i det man menar när man säger St.Anton. Hört rykten om att området kommer utökas med Watts-systemet den här vintern. Vet dock ej om detta är sant. Vill du slippa andra människor kan du också prova Sonnenkopf(buss). Minus för St.Anton är parkåkningen. Den är verkligen inte imponerande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Tillbaka
Topp