Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Richi" data-source="post: 88538" data-attributes="member: 35616"><p>Det verkar som du missat nåt. I ski arlberg ingår även orter som stuben, lech, zurs och sonnenkopf. Att kalla arlberg för litet vore en vits. Gillar man toppturer finns det enorma möjligheter. Med en liten gång kan du även ånjuta hela paznaundalens skidorter(ischgl, kappl, Galtur, see mm) Åkningen är varierande, men kanske inte lika extremt som tex chamonix, men det finns extrem åkning också. Skogsåkningen i Arlberg håller en klass för sig. Att st.anton skulle vara ett lill-östermalm förstår jag inte, isf har alla östermalmare börjat prata skånska! Att mäta en skidorts kapacitet efter pistkartan borde vara förbjudet för då skulle väl La Grave vara sämst, eller?! Tyck va fan ni vill, jag har iallafallhittat mitt paradis och jag är varken östermalmare eller alkoholiserat flockdjur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Richi, post: 88538, member: 35616"] Det verkar som du missat nåt. I ski arlberg ingår även orter som stuben, lech, zurs och sonnenkopf. Att kalla arlberg för litet vore en vits. Gillar man toppturer finns det enorma möjligheter. Med en liten gång kan du även ånjuta hela paznaundalens skidorter(ischgl, kappl, Galtur, see mm) Åkningen är varierande, men kanske inte lika extremt som tex chamonix, men det finns extrem åkning också. Skogsåkningen i Arlberg håller en klass för sig. Att st.anton skulle vara ett lill-östermalm förstår jag inte, isf har alla östermalmare börjat prata skånska! Att mäta en skidorts kapacitet efter pistkartan borde vara förbjudet för då skulle väl La Grave vara sämst, eller?! Tyck va fan ni vill, jag har iallafallhittat mitt paradis och jag är varken östermalmare eller alkoholiserat flockdjur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad är det som lockar med St Anton egentligen?
Tillbaka
Topp