Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad är det värsta nån sagt till dej i backen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekdahl" data-source="post: 266868" data-attributes="member: 52301"><p>var en dum jävla stockholmsbög på isaberg som försökte gå före, trodde att han var dansk för att han såg rätt dum ut så jag sa att han kunde få äta mitt bajs om han gick före. då blev han uppretad och hotade med att nita mig. mycket komiskt. det hela slutade att det blev bråk på toppen och några andra vuxna undrade varför i hela helvete han muckade med en kille på 15 år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekdahl, post: 266868, member: 52301"] var en dum jävla stockholmsbög på isaberg som försökte gå före, trodde att han var dansk för att han såg rätt dum ut så jag sa att han kunde få äta mitt bajs om han gick före. då blev han uppretad och hotade med att nita mig. mycket komiskt. det hela slutade att det blev bråk på toppen och några andra vuxna undrade varför i hela helvete han muckade med en kille på 15 år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad är det värsta nån sagt till dej i backen?
Tillbaka
Topp