Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är ditt säsongsmål? AKA Kan en vattendroppe lära sig nose butters?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasGothberg" data-source="post: 1050853" data-attributes="member: 128215"><p>Efter mina 3 säsonger på snowboard som sakta men säkert börjar förflyttas bort från alla människor, lådor, rör, käppar och allt annat läskigt som man kan ha oturen att hitta runt omkring i backarna!</p><p>Så är det dags på riktigt att ta tag i offpiståkningen! </p><p></p><p></p><p>Inför Säsongen 14/15 har jag satt upp 3 mål! Anledningen till att jag har 3 mål är enkelt, jag är less på allt som man kan hitta i backen som stör en när man kommer nedför berget! Därför är målen att röra mig så långt bort från allt de läskiga som möjligt!</p><p></p><p></p><p>*Målet är att få minst 50 dagars turande(splitboard). </p><p>*Minst 5 dagars övernattning ute på fjället i tält så man kan ta sig längre bort ifrån systemet.(Behöver dock inte vara i följd).</p><p>*Utveckla min förmåga att läsa av terrängen på ett mer effektivt sätt.</p><p></p><p></p><p>Om någon är i Hemavan trakten får man gärna höra av sig, förra året fanns det alldeles för många som ville åka 200 meter lift för att kunna åka på lite metall skrot och alldeles för få som ville gå ut på tur!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasGothberg, post: 1050853, member: 128215"] Efter mina 3 säsonger på snowboard som sakta men säkert börjar förflyttas bort från alla människor, lådor, rör, käppar och allt annat läskigt som man kan ha oturen att hitta runt omkring i backarna! Så är det dags på riktigt att ta tag i offpiståkningen! Inför Säsongen 14/15 har jag satt upp 3 mål! Anledningen till att jag har 3 mål är enkelt, jag är less på allt som man kan hitta i backen som stör en när man kommer nedför berget! Därför är målen att röra mig så långt bort från allt de läskiga som möjligt! *Målet är att få minst 50 dagars turande(splitboard). *Minst 5 dagars övernattning ute på fjället i tält så man kan ta sig längre bort ifrån systemet.(Behöver dock inte vara i följd). *Utveckla min förmåga att läsa av terrängen på ett mer effektivt sätt. Om någon är i Hemavan trakten får man gärna höra av sig, förra året fanns det alldeles för många som ville åka 200 meter lift för att kunna åka på lite metall skrot och alldeles för få som ville gå ut på tur! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är ditt säsongsmål? AKA Kan en vattendroppe lära sig nose butters?
Tillbaka
Topp