Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är ditt säsongsmål? AKA Kan en vattendroppe lära sig nose butters?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="free_fall" data-source="post: 1050939" data-attributes="member: 52575"><p>Detta var ju en grym idé, då blir jag inte bara avundsjuk utan får ändå något roligt att följa under vintern. Så innan Vattendroppe får fastställa oddsen måste ju svarsalternativen klargöras så jag föreslår följande alternativ utan inbördes ordning:</p><p></p><p>1. Klarar det galant, kan när som helst slänga iväg en nosebutter mitt i ett åk på Happos nordsida.</p><p>2. Första delen av rotationen går bra, sen blir det totalt okontrollerad switchåkning som kan resultera i en rammad buske någonstans i Cortina.</p><p>3. Så fort tyngdpunkten läggs på skidspetsarna tappas kontrollen och japansk snö i enorma mängder får ätas gång på gång.</p><p>4 Första försöket resulterar i byxor fyllda med snö och han drar och sätter sig i Onsen istället och knäcker en kall öl.</p><p></p><p>Fyll gärna på med mer förslag :D</p><p></p><p>Angående mitt eget mål är det nog samma som de senaste åren, sätta en 3:a från antingen en klippa eller en vindläpp i ett åk. Samt att lära mig åka switch i puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="free_fall, post: 1050939, member: 52575"] Detta var ju en grym idé, då blir jag inte bara avundsjuk utan får ändå något roligt att följa under vintern. Så innan Vattendroppe får fastställa oddsen måste ju svarsalternativen klargöras så jag föreslår följande alternativ utan inbördes ordning: 1. Klarar det galant, kan när som helst slänga iväg en nosebutter mitt i ett åk på Happos nordsida. 2. Första delen av rotationen går bra, sen blir det totalt okontrollerad switchåkning som kan resultera i en rammad buske någonstans i Cortina. 3. Så fort tyngdpunkten läggs på skidspetsarna tappas kontrollen och japansk snö i enorma mängder får ätas gång på gång. 4 Första försöket resulterar i byxor fyllda med snö och han drar och sätter sig i Onsen istället och knäcker en kall öl. Fyll gärna på med mer förslag :D Angående mitt eget mål är det nog samma som de senaste åren, sätta en 3:a från antingen en klippa eller en vindläpp i ett åk. Samt att lära mig åka switch i puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är ditt säsongsmål? AKA Kan en vattendroppe lära sig nose butters?
Tillbaka
Topp