Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är ditt säsongsmål? AKA Kan en vattendroppe lära sig nose butters?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasGothberg" data-source="post: 1063224" data-attributes="member: 128215"><p>Vi väntar fortfarande med spänning på att höra resultatet! Kommer vi kunna se dig i backarna iår och slänga iväg nosebutters när du känner för det nu? Eller är det tillbaka till tältet och onödigt låna marsher som är planen för vintern?</p><p></p><p></p><p></p><p>Lyckades med 2 av målen, men totalmisslyckades med 1.... Fick runt 60 toppturer & förmågan att läsa av terrängen blev betydligt bättre under säsongen, Dock så fick jag inte ens (1!!) natt i tält på fjället! Klent, Dåligt, Svagt.... Har ingen ursäkt förutom att jag gillade min säng alldeles för mycket!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasGothberg, post: 1063224, member: 128215"] Vi väntar fortfarande med spänning på att höra resultatet! Kommer vi kunna se dig i backarna iår och slänga iväg nosebutters när du känner för det nu? Eller är det tillbaka till tältet och onödigt låna marsher som är planen för vintern? Lyckades med 2 av målen, men totalmisslyckades med 1.... Fick runt 60 toppturer & förmågan att läsa av terrängen blev betydligt bättre under säsongen, Dock så fick jag inte ens (1!!) natt i tält på fjället! Klent, Dåligt, Svagt.... Har ingen ursäkt förutom att jag gillade min säng alldeles för mycket! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad är ditt säsongsmål? AKA Kan en vattendroppe lära sig nose butters?
Tillbaka
Topp