Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Vad är ett vettigt pris egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bykan76" data-source="post: 1055529" data-attributes="member: 90609"><p>Jag förstår vad du menar, men att sporten är smal gör ju också att det ofta är svårt att få tag på grejer över huvud taget. Bland annat detta har ju varit en av anledningarna till att andrahandspriserna har legat rätt högt, speciellt på prylar som uppenbarligen är nästan nya och rätt oanvända.</p><p></p><p>Och ja, nu ser jag när jag söker att XXL haft en kampanj och sålt för 2999 kr, men är nu helt slutsålda i alla storlekar. Alltså borde det finnas en efterfrågan, tycker jag.</p><p></p><p>Att köpa privat är ju alltid lite knepigt, men just när det varit via Freeride så har i alla fall jag aldrig haft några problem och alltid känt att jag kunnat lite på folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bykan76, post: 1055529, member: 90609"] Jag förstår vad du menar, men att sporten är smal gör ju också att det ofta är svårt att få tag på grejer över huvud taget. Bland annat detta har ju varit en av anledningarna till att andrahandspriserna har legat rätt högt, speciellt på prylar som uppenbarligen är nästan nya och rätt oanvända. Och ja, nu ser jag när jag söker att XXL haft en kampanj och sålt för 2999 kr, men är nu helt slutsålda i alla storlekar. Alltså borde det finnas en efterfrågan, tycker jag. Att köpa privat är ju alltid lite knepigt, men just när det varit via Freeride så har i alla fall jag aldrig haft några problem och alltid känt att jag kunnat lite på folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Vad är ett vettigt pris egentligen?
Tillbaka
Topp