Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad är INTE bra m Hendryx?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 851282" data-attributes="member: 29149"><p>Observera att en del äldre recensioner är från det handbyggda tiden med annan spannkurva och utan rocker. Jag har kört en del på sådana äldre PH men inte testat de nya. De gamla PH var nog det bästa man kunde köpa då som allround om man gillar livliga skidor, nu skulle jag nog gå på Wailer 112 RP. Läs MnO´s test från förra året (det är efter förändringen av Hendryx).</p><p>Glöm inte heller att den som laddat ut 10000 för ett par skidor har en tendens att vara onödigt positiv, jag också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 851282, member: 29149"] Observera att en del äldre recensioner är från det handbyggda tiden med annan spannkurva och utan rocker. Jag har kört en del på sådana äldre PH men inte testat de nya. De gamla PH var nog det bästa man kunde köpa då som allround om man gillar livliga skidor, nu skulle jag nog gå på Wailer 112 RP. Läs MnO´s test från förra året (det är efter förändringen av Hendryx). Glöm inte heller att den som laddat ut 10000 för ett par skidor har en tendens att vara onödigt positiv, jag också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad är INTE bra m Hendryx?
Tillbaka
Topp