Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad är INTE bra m Hendryx?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 851436" data-attributes="member: 29149"><p>Bra beskrivning av MnO men jag vill göra tillägget att på de äldre Hendryx måste man inte vara superduktig och köra stenhårt. Om man gillar den typ av åkning som du beskriver så kommer även en lite sämre åkare få bra hjälp att utveckla detta med denna skida. Jag har viss erfarenhet av detta då jag lånat ut PH till många (3-4 i a f) halvbra skidåkare som upplevt ett stort lyft och blivit mkt duktigare både i och off pist. Andra skidor hade kunnat göra detta också men jag vill bara klargöra att Hendryx inte bara är för überduktiga åkare. Huruvida detta gäller de senare modellerna kan jag dock såklart inte svara på (se ovan).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 851436, member: 29149"] Bra beskrivning av MnO men jag vill göra tillägget att på de äldre Hendryx måste man inte vara superduktig och köra stenhårt. Om man gillar den typ av åkning som du beskriver så kommer även en lite sämre åkare få bra hjälp att utveckla detta med denna skida. Jag har viss erfarenhet av detta då jag lånat ut PH till många (3-4 i a f) halvbra skidåkare som upplevt ett stort lyft och blivit mkt duktigare både i och off pist. Andra skidor hade kunnat göra detta också men jag vill bara klargöra att Hendryx inte bara är för überduktiga åkare. Huruvida detta gäller de senare modellerna kan jag dock såklart inte svara på (se ovan). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad är INTE bra m Hendryx?
Tillbaka
Topp