Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad är krispig snökontakt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pork" data-source="post: 1005177" data-attributes="member: 6636"><p>Jag vill under inga som helst omständigheter påstå att Ace har fel, men du MM har helt rätt såvitt jag kan bedöma.</p><p>Edit: Var lite snabb på avtryckaren... Jag själv anser att ett par supertrimmade pistlagg som skär på hårt underlag gör att själva underlaget känns mjukt, eller smörigt om man så vill...inte mycket krisp där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pork, post: 1005177, member: 6636"] Jag vill under inga som helst omständigheter påstå att Ace har fel, men du MM har helt rätt såvitt jag kan bedöma. Edit: Var lite snabb på avtryckaren... Jag själv anser att ett par supertrimmade pistlagg som skär på hårt underlag gör att själva underlaget känns mjukt, eller smörigt om man så vill...inte mycket krisp där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad är krispig snökontakt?
Tillbaka
Topp