Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
vad är nödvändig sommarträning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 1015543" data-attributes="member: 101593"><p>Den bistra sanningen är att hoppa mindre, dvs det du delvis kallar för skidåkning. Som du själv märkt går även unga sönder, fråga dig själv, vill jag kunna åka resten av säsongen eller är det viktigare att sätta ett hopp?</p><p>Har själv 20+ år olika idrotter utan skador som behövt vård, men då har jag skippat de stora hoppen och speciellt trick, en missad landning, speciellt i min ålder så kan hela säsongen vara körd (kanske t o m sommaren efter också...). </p><p></p><p>Träning: Kampsporter ger väldigt bra allsidig träning med låg skaderisk, god bålstyrka och smidighet. En del styrketräning kan vara bra också men som skrevs i X-fit länken så måste man vet vad man håller på med i ett gym.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 1015543, member: 101593"] Den bistra sanningen är att hoppa mindre, dvs det du delvis kallar för skidåkning. Som du själv märkt går även unga sönder, fråga dig själv, vill jag kunna åka resten av säsongen eller är det viktigare att sätta ett hopp? Har själv 20+ år olika idrotter utan skador som behövt vård, men då har jag skippat de stora hoppen och speciellt trick, en missad landning, speciellt i min ålder så kan hela säsongen vara körd (kanske t o m sommaren efter också...). Träning: Kampsporter ger väldigt bra allsidig träning med låg skaderisk, god bålstyrka och smidighet. En del styrketräning kan vara bra också men som skrevs i X-fit länken så måste man vet vad man håller på med i ett gym. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
vad är nödvändig sommarträning?
Tillbaka
Topp