Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad är problemet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nautilus" data-source="post: 131726" data-attributes="member: 50722"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Har kört på en Warp Crypton (163 cm) ett tag nu (nybörjare sedan ca 1 år tillbaka) och den har fungerat ganska bra. Senaste gången jag åkte märkte jag dock att brädan "sviktade" och gav vika när jag svängde hårt i pisten. Det var en ganska otrevlig upplevelse då jag tenderade att få "tvärtstopp" i hårda svängar. Vad är problemet? Ska jag skaffa en styvare bräda eller har det med någon annan av brädans egenskaper att göra?</p><p></p><p>Jag är 185 cm och väger 81 kg.</p><p></p><p>Tacksam för tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nautilus, post: 131726, member: 50722"] Tjenare! Har kört på en Warp Crypton (163 cm) ett tag nu (nybörjare sedan ca 1 år tillbaka) och den har fungerat ganska bra. Senaste gången jag åkte märkte jag dock att brädan "sviktade" och gav vika när jag svängde hårt i pisten. Det var en ganska otrevlig upplevelse då jag tenderade att få "tvärtstopp" i hårda svängar. Vad är problemet? Ska jag skaffa en styvare bräda eller har det med någon annan av brädans egenskaper att göra? Jag är 185 cm och väger 81 kg. Tacksam för tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad är problemet?
Tillbaka
Topp