Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad är problemet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nautilus" data-source="post: 131730" data-attributes="member: 50722"><p>Jag har tittat lite på en Burton Clash som är grymt snygg och enligt vad jag har hört ska vara riktigt trevlig. Det är ju lite av en budgetbräda det också, men nog borde man kunna anta att den kvalitetsmässigt är bättre än Warp-brädan? Jag har inte så mycket pengar att röra mig med, men en Burton Clash och Burton Freestyle-bindningar får man för strax under 5000 spänn. Är det en bra deal? Är det en regel att nybörjarbrädor är mjuka? Hmmm.</p><p></p><p>Jag vet inte riktigt var jag står i min åkning, men jag börjar väl etablera mig på "intermediate"-nivå. När bör man sikta på en dyrare bräda som exempelvis en Custom? Är det bättre att redan nu skramla pengar till en Custom?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nautilus, post: 131730, member: 50722"] Jag har tittat lite på en Burton Clash som är grymt snygg och enligt vad jag har hört ska vara riktigt trevlig. Det är ju lite av en budgetbräda det också, men nog borde man kunna anta att den kvalitetsmässigt är bättre än Warp-brädan? Jag har inte så mycket pengar att röra mig med, men en Burton Clash och Burton Freestyle-bindningar får man för strax under 5000 spänn. Är det en bra deal? Är det en regel att nybörjarbrädor är mjuka? Hmmm. Jag vet inte riktigt var jag står i min åkning, men jag börjar väl etablera mig på "intermediate"-nivå. När bör man sikta på en dyrare bräda som exempelvis en Custom? Är det bättre att redan nu skramla pengar till en Custom? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad är problemet?
Tillbaka
Topp